Madone » Insomnie
Cum iti dai seama ca suferi de insomnie

Cum iti dai seama ca suferi de insomnie

Dacă ai probleme cu somnul, adormi foarte greu si lipsa de somn iti afecteaza activitatile de zi cu zi, este indicat sa te adresezi medicului. Simptomele insomniei pe scurt: - dificultate de a adormi - trezire in timpul noptii si som nelinistit -trezire prea devreme de dimineata -senzatie de oboseala aparuta imediat dupa trezire, ca si cum nu ai dormit deloc Daca nu dormi suficient sau somnul tau nu este unul profund, te vei simti
Tipuri de insomnie

Tipuri de insomnie

Putem vorbi despre două tipuri de insomnie: insomnie primara si insomnie secundara.  Insomnia primară Nu este un simptom sau efect al altei afectiuni, ci apare independent de alte boli. Insomnia primară poate aparea fara vreun motiv anume si poate afecta un individ in orice moment al vietii sau poate fi declansata de evenimente stresante, de un program de lucru neconventional (cum ar fi munca de noapte), de călătoriile lungi,
Informatii generale despre insomnie

Informatii generale despre insomnie

Insomnia este o tulburare de somn care are are ca simptome odihna nocturna de slaba calitate, un somn nestaornic si superficil si greutatea de a adormi. Asadar, ai insomnie dacă te trezesti înainte de a dorit, esti încă obosita după ce te trezesti, esti irascibila, anxioasa si depresiva. Simptomele suplimentare includ o lipsa de concentrare, dureri de cap, simptome gastro-intestinale. Perioada necesară de somn dintr-o noapte
Sfaturi pentru un somn mai bun

Sfaturi pentru un somn mai bun

Avem nevoie de odihnă şi una dintre modalităţile de a o repune pe locul pe care îl merită în viaţa noastră este de a beneficia de un somn relaxant pe timpul nopţii. Pentru asta vă recomandăm: - pauze în timpul lucrului pentru a face lucruri mărunte: să bem puţină apă, să ne uităm pe geam, etc; - exerciţii fizice, aproape zilnic, ele relaxează, ajută la îndepărtarea depresiei şi ne fac
Nu pot să dorm. Ce fac?

Nu pot să dorm. Ce fac?

O persoană din zece suferă de insomnie. Acest disconfort poate să devină obsedant, cu influenţe negative asupra vieţii sociale şi profesionale, dar şi conjugale. Cercetătorii fac descoperiri interesante penrtu a înţelege mai bine de ce nu dormim bine şi cum am putea remedia acest lucru. Iată portretul unui « rău » misterios. Trezirea de dimineată nu este îndodeauna uşoară şi nu face placere nimanui.
My title page contents