15-11-2014 00:10 | de | 10 afisari
Tipareste | Comenteaza

Farmaciile DONA lansează campania „Grijă pentru grijă”

Conform unui studiu Unlock, 46% dintre cei ce trec pragul unei farmacii o fac nu doar pentru ei, ci şi din grijă pentru cineva drag.

Pacienţii Dona sunt aşteptaţi cu 50.000 de premii duble şi şase fotolii de masaj pentru momente nelimitate de relaxare.

Reţeaua de farmacii DONA a lansat, pe 10 noiembrie, campania „Grijă pentru grijă”. Ideea a apărut după ce rezultatele unui studiu comandat de DONA şi realizat de Unlock Research au arătat că 46% dintre cei ce trec pragul unei farmacii o fac din grijă pentru cineva apropiat.

Astfel, în perioada 10.11 - 21.12.2014, pacienţii DONA pot câştiga pe loc unul dintre cele 50.000 de premii duble – unul pentru cumpărător, unul pentru persoana dragă de acasă, în baza tichetelor răzuibile obţinute în farmacii. Zecilor de mii de eşarfe şic, căni optimiste, aparate portabile de masaj sau încălzitoare de mâini, li se alătură cele 6 super fotolii de masaj. Fericiţii câştigători vor fi desemnaţi săptămânal, pe bază de tragere la sorţi, iar regulamentul campaniei şi alte detalii sunt disponibile în farmacii sau pe www.farmaciiledona.ro.

„Grija este una dintre principalele valori care ne definește ca și companie și, totodată, unul dintre motivele pentru care mulți pacienți aleg să revină la DONA. Ne-am bucurat foarte mult atunci când studiile au confirmat că grija şi empatia îi caracterizează, de asemenea, pe foarte mulţi dintre pacienţii noştri în comportamentul lor faţă de cei apropiaţi. De aceea, am hotărât ca prin această campanie să le răsplătim atitudinea, oferindu-le premii duble. Suntem convinşi că ne vom surprinde în mod plăcut pacienţii fideli, bucuria şi satisfacţia lor fiind, cel puţin, de două ori mai mare”, a declarat Radu Dumitrescu, Director de Marketing DONA.

"Prin fiecare campanie încercăm să consolidăm promisiunea brandului: o farmacie cum toate ar trebui să fie. Plecând de la insight-urile primite de la pacienţi, direcţia pentru campania de iarnă a fost clară. DONA îi va răsplăti pe cei care-i împărtăşesc valorile, pe aceia care dau dovadă de empatie și care au grijă de cei dragi", a explicat Adina Albu, Account Director Publicis România, agenţia care semnează campania.

„Să faci campanie pentru o farmacie e, cum se zice în industrie, o oportunitate. Categoria de farma e dificilă în comunicare, dar poziţionarea DONA – o farmacie responsabilă, care are grija ca una dintre principalele valori - ne-a ajutat foarte mult. Ne-am dat seama că o farmacie, de cele mai multe ori, vorbeşte cu oamenii într-o perioadă sensibilă – atunci când cineva e bolnav.

Pagina: 1 2


Comentarii : 0
  1. Nume : XPAFGRmG (2015-07-04 15:30:38)
    Subiect : QQqmHrmTNQFST
    x09EgN <a href="http://uuhldimcmlff.com/">uuhldimcmlff</a>, [url=http://ywvsbwldnyls.com/]ywvsbwldnyls[/url], [link=http://azivdvzwxioy.com/]azivdvzwxioy[/link], http://srmihbdvbdii.com/
  2. Nume : FFXIV Gil (2015-07-23 19:39:42)
    Subiect : http://blogs.plos.org/dnascience/2015/04/02/leroy-
    Do you have a good sense of humor .
    [url=http://blogs.plos.org/dnascience/2015/04/02/leroy-stevens-unsung-hero-stem-cell-research/comment-page-1/]FFXIV Gil[/url]
My title page contents