Alcoolul, mai rau decat marijuana dar bun pentru inima
Oamenii de stiinta si-au propus sa afle care este diferenta dintre consecintele consumului de alcool si al celui de marijuana asupra activitatii cerebrale in cazul tinerilor. Pe langa deteriorarea comportamentului si a starilor afective, aceste doua tipuri de droguri sunt considerate extrem de nocive pentru dezvoltarea personalitatii adolescentilor. ...romanialibera.ro
Alcoolul - nefast pentru prostata, dar bun la inima
Barbatii care obisnuiesc sa bea mai mult de doua pahare de alcool pe zi se expun riscului de a face cancer la prostata - se arata intr-un nou studiu publicat vineri in telegraph.co.uk. Concluzia cercetatorilor survine dupa ce o echipa internationala de experti a analizat rezultatele obtinute in urma a 35 de studii efectuate in ultimii ani in legatura cu acest subiect. ...romanialibera.ro
Copiii sub 15 ani nu ar trebui sa bea alcool
Copiii sub 15 ani nu ar trebui sa consume bauturi alcoolice niciodata, conform reprezentantilor Guvernului britanic. Ministrul Sanatatii a avertizat ca adolescentii cu varste cuprinse intre 15 si 18 ani pot consuma bauturi alcoolice doar o data pe saptamana si sub supravegherea stricta a parintilor, informeaza pagina de web a publicatiei Daily Mail, consultata de ziare.com. ...romanialibera.ro
Vinul creste riscul aparitiei cancerului de san
Cantitatea de alcool in masuri servite de obicei in baruri si puburi creste riscul aparitiei cancerului de san mult mai mult decat realizeaza majoritatea femeilor. Un pahar mare de vin pe zi sporeste riscul de aparitie a cancerului de san cu o cincime, informeaza Daily Mail.
Doua pahare de vin cresc riscul aparitiei cancerului cu mai mult de o treime si il dubleaza pentru femeile care consuma trei pahare pe zi, in comparatie cu cele care nu beau. ...romanialibera.ro
Alcoolul micsoreaza creierul
Cu cat consumul de alcool este mai mare, cu atat creierul unui individ are un volum mai mic, este concluzia unui studiu al cercetatorilor americani.
Volumul creierului se micsoreaza odata cu varsta (cu 1.9% odata la 10 ani) proces insotit si de o crestere a leziunilor materiei albe, conform unui studiu publicat in revista de specialitate "Archives of Neurology", informeaza ziare.com citand Agentia Xinhua. ...romanialibera.ro
Consumat cu masura, alcoolul protejeaza inima
» Consumul de alcool este un important factor de risc pentru morbiditate, mortalitate si probleme sociale. Ingerarea constanta a unei cantitati mari de alcool duce la aparitia unor boli grave, cum ar fi ciroza hepatica. Totusi, moderarea are un efect cardioprotector.












Comentarii : 18446744073709551613