03-03-2010 16:18 | de | 1 afisari
Tipareste | Comenteaza

Cerealele controlează greutatea



Pentru o bună stare de sănătate şi o greutate corporală corectă, trebuie să ţinem cont întotodeauna de nevoile nutriţionale ale organismului.

În plus, cu cât suntem mai aproape de recomandările “piramidei nutriţionale” şi avem un program de exercizii fizice regulat, cu atât ne putem bucura mai mult timp de o funcţionare optimă a organismului şi de o siluetă de invidiat.

O alimentaţie echilibrată include o varietate de alimente, în cantităţi adecvate pentru menţinerea stării de sănătate, pe care trebuie să le repartizăm la cele 3 mese principale şi 2 gustări.

Dintre acestea, micul dejun este cea mai importantă masă, întrucât trebuie să acopere 20-30% din necesarul zilnic de energie şi, de aceea, nu poate fi înlocuit de nicio altă masă a zilei.

În prag de primăvaraă, organismul nostru are nevoie de o bogată sursă de fibre, nutrienţi, vitamine şi minerale. Având toate aceste beneficii, cerealele integrale sunt alimente de bază, contribuind zilnic la o alimentaţie echilibrată.

Totodată, micul dejun, care include şi cerealele integrale, ajută la menţinerea unei greutăţi ideale şi la o stare generală de bine pe parcursul întregii zile”, explică Prof. Dr. Gabriela Radulian de la Institutul de Diabet, Nutriţie şi Boli Metabolice ”Nicolae Paulescu”.

“Preocupările legate de siluetă nu mai sunt de mult timp considerate doar un capriciu, greutatea corporală fiind direct asociată cu starea de sănătate a fiecăruia, femeie sau bărbat, indiferent de vârstă. De aceea, obiectivul nostru vizează o completă informare cu privire la rolul cerealelor integrale pentru un corect control al greutăţii şi, în general, la o alimentaţie echilibrată”, declară Lidia Chiracheş, Brand Manager – Breakfast Cereals.

Cercetătorii de la Oxford Brookes University din Marea Britanie au constatat că un consum de cereale integrale pentru micul dejun, precum Nestlé Fitness, în fiecare dimineaţă, timp de şase săptămâni, dar şi ca substitut pentru dejun în primele două săptămâni, este eficient pentru obţinerea şi menţinerea unei pierderi în greutate .

În primele două săptămâni ale studiului, subiecţii au consumat cereale integrale la micul dejun şi la prânz, iar în ultimele patru săptămâni doar la micul dejun.

Pagina: 1 2

Comentarii : 1
  1. Nume : dana-b (2010-03-11 16:08:36)
    Subiect : www.biolife-care.ro Magazin online de produse bi
    Alimente bio fara gluten,produse pt.slabit,alimente bio pt.bebelusi,etc
My title page contents