02-04-2009 17:04 | de | 1 afisari
Tipareste | Comenteaza

Modelează-ţi trupul fără bisturiu şi fără înfometare

Persoanele care practică aerobic, dans sau fitness consumă multă energie şi implicit ard multe calorii. Specialiştii în nutriţie atrag atenţia că mersul la sală nu este cea mai bună soluţie pentru a scăpa de kilogramele în plus, fără o dietă adecvată. „După ce faci efort, există tendinţa de a mânca ceva extrem de bogat în calorii. Majoritatea mâncărurilor preferate după o oră de sală sunt cele de tip fast-food“, explică prof. Paul Stewart, de la Universitatea Birmingham. Înainte de a începe exerciţiile fizice este indicat să consumi ceva dulce, deoarece pe timpul efortului scade nivelul glicemiei.

Specialistul susţine că una dintre cele mai mari probleme o reprezintă faptul că adesea, cei care vor să slăbească prin mişcare nu înţeleg diferenţele dintre calorii, proteine, glucide, lipide şi vitamine. „Un sandvici poate conţine salată verde, cartofi prăjiţi şi o bugată de piept de pui. Atenţie însă de unde alegeţi sandviciul. Cumpărat dintr-un fast-food, acolo unde carnea şi cartofii sunt prăjiţi în grăsimi animale, acest preparat devine o bombă calorică şi creşte colesterolul”, adaugă prof. Stewart.

Specialistul atenţionează că efortul fizic trebuie susţinut de o alimentaţie sănătoasă. „Cele trei mese pe zi sunt obligatorii pentru o persoană care alege să facă fitness”, spune prof Stewart. Aceeaşi părere o împărtăşeşte şi Mihai Dragomir, antrenor specialist fitness. El susţine că în alimentaţie trebuie evitate grăsimile, prăjelile, mâncărurile gătite care conţin foarte mult colesterol şi dulciurile în exces. „O dietă specială se foloseşte numai în cazuri speciale, vezi cazul persoanelor care suferă de diabet, hipercolesterolemie, boli cardiovasculare şi dereglări hormonale”, explică antrenorul Dragomir.

Rezultatele mersului la sală se văd după 3 luni

El atenţionează că beneficiile mersului la sală se observă în scurt timp. Minimum două ore de curs pe săptămână timp de 3 luni de zile vor putea evidenţia foarte bine rezultate majore din punct de vedere fiziologic, ca stare de bine, arderea stratului adipos, tonus muscular şi o uşoară transformare corporală. „Intervalul dintre şedintele de antrenament să nu fie mai mare de 48 de ore, deoarece organismul intră în repaus total şi se pierde ce s-a acumulat”, le recomandă Mihai Dragomir celor care îi sunt elevi la sala de sport sau în privat. El este unul dintre antrenorii personali nu doar pentru vedete, ci pentru orice persoană care îşi doreşte să aibă un trup armonios şi o dietă adecvată stilului şi obiceiurilor sale de viaţă.

Pagina: 1 2


Comentarii : 0
My title page contents